
بنام خدا اخیرا مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد طی مصاحبه ای،برنامه زیبا و تاثیرگذار "فصل شیدایی" را بزعم خود با توجیهات مرسوم شان زیر سوال برده و بی عملی خود را رندانه به کسری بودجه و،،،،،مرتبط نموده است!! جناب آقای اسکندرنژاد؛ نمیدانم در برنامه بسیار زیبای"فصل شیدایی"حضور یافته اید یا نه!؟ اگر حضور یافته و برنامه را ملاحظه فرموداید متاسفم به این کم لطفی و بی انصافی تان!! نوع صحبت ونگاه تان صرف نظر از سلیقه سیاسی تان ،متاسفانه بوی رشک میدهد تانقد دلسوزانه!؟ کاش جنابعالی و وزارت خانه متبوع تان(سازمان ...
ادامه مطلب